Obchodní referenti

Přijmeme obchodního referenta/referentku pro prodejní oddělení a fakturaci. Práce v jednosměnném provozu PO-PÁ od 8,00-16,00.Nutná znalost práce na PC (Excell, Word, Outlook), ŘP skupiny B, praxe v administrativě výhodou.
Práce v malém kolektivu, nástup možný po dohodě. Zájemci zašlete krátké CV na adresu hcsparts@hcsparts.cz, vybraní uchazeči budou pozváni ke krátkému pracovnímu pohovorui.

Plat od:
23 000 - 26 000 Kč
Pracoviště:
Mělník
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Produkční
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Petr Zapletal
hcsparts|hcsparts#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci v oblasti marketingu, propagace a reklamy

PelhřimovMANATECH CZ s.r.o.
25 000 - 32 000 Kč

Organizátoři konferencí a událostí

PrahaCEELI Institut, o.p.s.
od 65 012 Kč

Obchodní referenti

České BudějoviceKC atelier, s.r.o.
od 25 000 Kč

Obchodní referenti

UničovDAVON s.r.o.
od 40 000 Kč

Obchodní referenti

Brno-venkovATTACKTRADE spol.s r.o.
27 000 - 31 000 Kč

Obchodní referenti

JihlavaMoravia Lacto a.s.
24 000 - 25 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.