Odborní asistenti v administrativě

1. kontakt E-MAILEM: hr@xevos.eu

Dokážeš si poradit v každé situaci? Máš zkušenosti s administrativou a multitaskingem? Rád/a organizuješ, jsi samostatný/á a pečlivý/á? Pokud ano, určitě se nám ozvi, protože tahle pozice by pro Tebe mohla být ta pravá!

Co můžeš v této roli očekávat:
- vyřizování veškeré administrativní agendy pro vedení společnosti, včetně evidence a archivace dokumentů.
- zajišťování efektivní komunikace prostřednictvím e-mailů a jiných komunikačních kanálů.
- zápisy z porad a schůzek vedení společnosti.
- správu kalendáře a organizaci schůzek a případných služebních cest v souladu s potřebami vedení.
- plnění operativních úkolů spojených s vedením a provozem firmy.
- aktivní spolupráce s kolegy a poskytování podpory v rámci týmu.

Co potřebuješ mít a umět:
- vynikající organizační a komunikační dovednosti
- reprezentativní a příjemné vystupování
- pečlivost, zodpovědnost a samostatnost
- schopnost zacházet s důvěrnými informacemi s diskrétností a profesionalitou
- pokročilou znalost práce s MS Office, zejména Outlookem
- komunikativní angličtinu
- do jisté míry časovou flexibilitu a odolnost vůči stresu.
- zkušenosti na obdobné pozici jsou výhodou, nikoliv však podmínkou.

Co ti nabídneme:
- řadu tematických školení a certifikací pro tvůj osobní i profesní růst
- pestrou práci s širokým přesahem aktivit.
- multisport kartu pro podporu tvého zdraví a pohybu.
- firemní výuku angličtiny pro zdokonalení tvých jazykových dovedností.
- možnost postupného přebírání kompetencí, pokud budeš mít zájem.
- práci v neformálním týmu, kteří ti rádi pomůžou, pokud si nebudeš zrovna vědět rady.

XEVOS Solutions poskytuje komplexní řešení v IT - od systémové integrace, servisu a podpory, přes serverová, síťová a tisková řešení, až po dodávky hardwarového vybavení a vývoj inovativních aplikací.

Nástup IHNED

Plat od:
25 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Ostrava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Erika Sládeková
602 444 507
jobs|xevos#eu







Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.