HR RECRUITER/OBCHODNÍK - pojď k nám růst a budovat! (až 70.000 Kč)

Těší mě, že sis rozkliknul/a tento inzerát - znamená to, že hledáš něco blízkého tvému srdci - to znamená KOMUNIKACI, oblast NÁBORu a OBCHOD! Do mého super týmu hledám posilu, která se bude zaměřovat na nábor kmenových zaměstnanců technických profesí (skladník, elektrikář, technolog, konstruktér, ale i vedoucí výroby nebo ředitel) - vše se naučíš, neboj! Co by tě mohlo u nás také zaujmout? Budeš v úzkém kontaktu s firmami, které na tebe budou spoléhat, že jim najdeš toho specialistu, který jim chybí. Naše práce je rozmanitá, zajímavá, ne vždy jednoduchá, ale posune tě nejen profesně, ale i osobně. Ozvi se a sejdeme se u nás :)
* nejprve se naučíš jak komunikovat s kandidáty i firmami a vlastně celkově poznáš tajemství, o čem naše práce je
* každá profese potřebuje jinou strategii na oslovení - zde se kreativitě meze nekladou
* denní kontakt s kandidáty, kterým pomáháme dozvědět se o nejlepší nabídce, jak zaujmout na pohovoru anebo jak se s budoucím zaměstnavatelem domluvit
* pracujeme s databázemi, inzercí, sociálními sítěmi, atd.
* postupně se dostaneš i do obchodu - naučíš se vedení obchodních jednání s novými firmami a postupně si budeš tvořit své "portfolio"
* naše práce je hodně online - budeš potřebovat hlavně počítač (MS Office a náš interní systém) a telefon
* budeš se osamostatňovat ve své práci, ale nadále budeš součástí nápomocného kolektivu, který rád tráví společný čas

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?