Společnost CONDOMINIA, s.r.o. se specializuje na správu nemovitostí a nabízí kompletní správu všech druhů nemovitostí. Zajišťují administrativní i technickou správu a všechny služby s tím související - vedení účetnictví, údržba, úklid, vyúčtování záloh.Více informací o společnosti naleznete na www.condominia.cz.Místo práce: Praha 1Termín nástupu: dle dohodyV případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš strukturovaný životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: klara.maresova@condominia.cz.Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 2. 5. 2024. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
• SŠ vzdělání• manuální zručnost• flexibilita, spolehlivost a serióznost• uživatelská znalost PCVýhodou:• základní znalost související legislativy • aktivní znalost světového jazyka
• řízení provozu• zajištění servisních a revizních činností přidělených objektů• komunikace s dodavateli a servisními firmami• kontrola faktur• řešení havarijních stavů• uplatňování garančních závad• zajištění drobné údržby a oprav• účast na schůzích SVJ• péče o klienty• kontakt s vlastníky a nájemníky
• práce v příjemném kolektivu v centru Prahy• zaměstnanecké benefityMzdové ohodnocení od 40 000 Kč / měsíc (na základě praxe a zkušeností).