Pracovníci ostrahy a bezpečnostních agentur

Gabriel Kovač, tel.: 725 519 133, e-mail: nabor@apeurope.cz

Nabízíme volné pracovní místo na pozici Security Manager pro Prahu
Nabízíme finanční motivaci:
+odměny
+po zapracování navýšení mzdy
+ flexibilní pracovní doba
Náplň práce:
- vedení týmu 20ti pracovníků
- dohled na zakázkami klienta
Požadujeme:
- anglický jazyk podmínkou
- trestní bezúhonnost
- dobrý zdravotní stav
- příjemné vystupování
- chuť pracovat
Zkušenosti v oboru a osvědčení o profesní kvalifikaci výhodou.
Nástup: ihned, nebo po dohodě

Plat od:
38 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
28.03.2024
Obor a Profese:
Vrátný
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Gabriel Kovač
725 519 133
nabor|apeurope#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci ostrahy a bezpečnostních agentur

Ústí nad OrlicíHlídací a úklidová agentura s.
od 18 900 Kč

Pracovníci ostrahy a bezpečnostních agentur

PardubiceGREENGOLF Pardubice a.s.
od 120 Kč

Pracovníci ostrahy a bezpečnostních agentur

Hradec KrálovéSEKURO & Group s.r.o.
117 - 120 Kč

Pracovníci ostrahy a bezpečnostních agentur

Hradec KrálovéSEKURO & Group s.r.o.
117 - 120 Kč

Pracovníci ostrahy a bezpečnostních agentur

Ústí nad LabemSDZP družstvo
od 123 Kč

Vrátní

PlzeňKP-TINEX spol. s r.o.
od 123 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.