Ostatní úředníci jinde neuvedení

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení přestupků. Druh práce: úředník/úřednice oddělení přestupků Platová třída: 9 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 2. května 2024 nebo podle dohody Pracovní poměr na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou - organizační a komunikační schopnosti - rámcová znalost zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich - rámcová znalost zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, v platném znění - dobrá uživatelská znalost práce s PC. Výhodou: - praxe ve státní správě na úseku přestupků - řidičské oprávnění skup. B. Nabízíme: - odborné vedení v adaptačním procesu - pět týdnů dovolené - pružná pracovní doba - zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na kulturní, společenské akce a zájezdy, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km), profesní růst a prohlubování znalostí. Výčet dokladů, které je nutné předložit: - vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici v podatelně Městského úřadu Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz) - strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášek: do 12.04.2024 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny. Bližší informace o pracovním místě: Bc. Pavel Sýkora, tel. č. 354 440 279, e-mail: sykorap@cheb.cz . Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně Městského úřadu Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1. Termín výběrového řízení: 15.04.2024 (místo a čas bude upřesněn telefonicky). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Ostatní úředníci jinde neuvedení

ChebMěsto Cheb
30 000 - 41 000 Kč



Podobné nabídky práce

Ostatní úředníci jinde neuvedení

OstravaMoravskoslezský kraj
21 710 - 31 820 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

OstravaMoravskoslezský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

BrnoJihomoravský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

BrnoJihomoravský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

ZlínKRAJSKÝ SOUD V BRNĚ
24 100 - 31 820 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.