Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

" Jedná se o práci zajišťující expedici objednávek z internetového obchodu.
" Náplní práce je balení balíků a chystaní objednávek pro přepravní služby
" Naskladnění a vyskladnění zboží.
" Fyzická zdatnost
Strukturovaný životopis zasílejte na adresu zamestnani@papirenskezbozi.cz

Plat od:
21 500 - 31 000 Kč
Pracoviště:
Hodonín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Řidič
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Martin Hošek
zamestnani|papirenskezbozi#cz






Podobné nabídky práce

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

Ústí nad OrlicíARMAT spol. s r.o.
26 000 - 29 000 Kč

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

LiberecCBA NUGET s.r.o.
od 19 500 Kč

Řidiči zdravotnické dopravní služby

BenešovAmbulance DZS a.s.
28 000 - 45 000 Kč

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

PrahaREZIDENT grup AT s.r.o.
od 190 Kč

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

LitomyšlCIMBRIA HMD, s.r.o.
24 000 - 27 000 Kč

Řidiči nákladních automobilů (kromě tahačů)

LiberecCBA NUGET s.r.o.
25 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?