Odborní pracovníci organizace a řízení

Požadavky na vzdělání: VŠ technického, ekonomického, podnikatelského, příp. přírodovědeckého zaměření.

Požadavky na znalosti: Znalost problematiky dotačních možností pro investiční projekty.
Požadavky na dovednosti: komunikace s pracovním týmem, zákazníky, schopnost učit se novým věcem, znalost práce na PC (MS Office), ŘP skupiny B.

Náplň práce: administrativní podpora projektových manažerů, příprava projektů pro dotační programy.

Zaměstnanecké výhody: Dovolená navíc, příspěvek na stravování, odměny.

První kontakt je možný POUZE e-mailem.

Plat od:
28 000 - 36 000 Kč
Pracoviště:
Olomouc
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.05.2024
Obor a Profese:
Referent
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Aleš Calábek MBA
calabek|ghcregio#eu






Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

ChomutovStatutární město Chomutov
24 100 - 31 820 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

LiberecÚřad práce České republiky
21 710 - 31 820 Kč

Odborní pracovníci organizace a řízení

OlomoucStatutární město Olomouc
26 600 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci hospodářské správy

České BudějoviceJihočeská univerzita v Českých
od 32 000 Kč

Pracovníci veřejné správy vydávající různá povolení

České BudějoviceMěsto Týn nad Vltavou
21 710 - 31 820 Kč

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?