Úklid pro OZP Senior Centrum Blansko, 116 Kč/h., stravenky, zkrácený úvazek, volné víkendy, náborák 10 200 Kč, dopravné

Bezpečnostní a úklidová firma FORCORP GROUP hledá pracovníky úklidu OZP. Pracoviště: Senior Centrum Blansko, Pod Sanatorkou 2363/3, 678 01, Blansko Náplň práce: • Pravidelný úklid místností ručním nebo strojovým způsobem • Vysávání koberců • Stírání podlah • Vynesení košů • Otření prachu a omaků na nábytku • Úklid sociální zařízení a společných prostor Nabízíme: • HPP • Počet míst: 1 • Směnnost: Po-pá - ranní + víkendy • Pracovní úvazek: zkrácený – 4hod/den. • Mzda: 116,10 Kč/hod. • Nástup ihned Benefity: • Náborový příspěvek za přivedení pracovníka s OZP – 10.200 Kč • Stravenky • Proplácení vstupní lékařské prohlídky • Dopravné Požadujeme: • Spolehlivost • Výpis z Rejstříku trestů • Chráněné pracovní místo pro OZP (osoba zdravotně znevýhodněná, invalidní důchodce) Nechodit na pracoviště, kontakt pouze telefonicky! Volejte nebo pište o podrobnější informace: 723 612 506, 800 99 11 88, prace@forcorp.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?