Podmínkou účasti ve výběrovém řízení je zaslání motivačního dopisu a strukturovaného životopisu na e-mail: info@mujmrnousek.cz, do předmětu uveďte: "BACKOFFICE". Pokud zájemce nezašle životopis a motivační dopis, nebude zařazen do výběrového řízení.Požadavky: SŠ, VŠ vzdělání – ekonomického směru; základy účetnictví a personální agendy; min. roční praxe v účetnictví, personalistice nebo administrativě; výborná úroveň práce na PC (Word, Excel), s Internetem; ŘP sk. B a praxe v řízení; požadujeme pečlivost, spolehlivost a samostatnost, odolnost vuči stresu, časovou flexibilitu; nástup IHNED.Náplň práce:- pracovní doba pondělí až pátek od 8:00 do 16:30 hod.- příprava účetních dokladů pro externí účetní firmu, vedení pokladny- personalistika a agenda s ní spojená (smlouvy, příprava podkladu pro mzdy, BOZP …)- organizace školení pro zaměstnance- back office administrativní agenda- správa a inventarizace firemního majetku a technicko-administrativní správa a vedenídokumentace k budovám- komunikace s pobočkami, zaměstnanci- zajištování dalších úkolů dle pokynu vedoucího.Nabízíme:- zajímavou, rozmanitou a samostatnou práci na HPP – plný úvazek- 25 dnů dovolené- služební mobil a NB znacky Apple- zaměstnavatelem dotované stravování