HR MANAGER| AUTOMOBIL

Máte zkušenosti s vedením HR ve výrobní společnosti? Charisma z Vás srší a máte lidský přístup? Anglicky se domluvíme s lehkostí?
Pokud ano, pak hledáme právě vás na pozici HR managera!

Náplň práce:
- Nábor a výběr zaměstnanců
- Vedení personální agendy
- Rozvoj zaměstnanců
- Odměňování a benefity
- Reorganizace a změny
- Zaměstnanecké vztahyZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Pracoviště:
Ústecký kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

Požadujeme:
- Vysokoškolské vzdělání v oboru personalistika, management nebo příbuzném
- Prokazatelné zkušenosti s vedením HR ve výrobní společnosti
-Velmi dobrá znalost AJ
- Komunikační a prezentační dovednosti, charisma a lidský přístup

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

* roční bonus 10 %
* automobil
* příspěvek na stravování
* příspěvek na penzijní pojištění
* věrnostní bonusy
* další vzdělávání
* možné školení v zahraničí
* bezplatné kurzy AJ

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
HR ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Usti nad Labem (GR)
(+420) 417 662 810
J#Macakova#406660203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.