SPRÁVA A PODPORA MICROSOFT 365 | Brno

Máš zkušenosti se správou služeb v prostředí Microsoft 365? Podpora uživatelů pro tebe není překážka?

Do výrobní společnosti hledáme novou posilu do již stávajícího týmu. Budeš se starat o služby v prostředí Microsoft 365 a dalších produktů jako Sharepoint, Outlook, Active Directory nebo MS Teams. Součástí pracovní náplně bude i podpora interních uživatelů.

Zní ti to jako super příležitost? Tak nám pošli své CV!Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
50 000 Kč
Pracoviště:
Jihomoravský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

* praxe min. 2 roky na pozici IT podpory nebo administrátora
* znalost a správa prostředí Microsoft 365
* orientace v produktech MS Teams, Sharepoint, MS OneDrive, Outlook, Active Directory
* skriptování v PowerShell výhodou
* pasivní úroveň angličtiny pro čtení a psaní technické dokumentace

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

* 5 týdnů dovolené
* 3 sick days
* pružná pracovní doba
* možnost občasného home office
* příspěvek na stravování
* příspěvek na penzijní / životní připojištění
* nadstandartní zdravotnická péče (očkování, specializované lékařské prohlídky)
* firemní vzdělávání
* notebook a mobilní telefon
* zvýhodněné tarify i pro rodinné příslušníky
* firemní rekreační zařízení
* příspěvek pro dětské aktivity

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Správce operačních systémů a sítí
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Brno (GR)
(+420) 542 424 521
k#vackova#406601203203|applications#grafton#cz





Podobné nabídky práce


Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.