Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Co Vás u nás čeká? V rámci týmu kvality budete vytvářet a aktualizovat potřebnou dokumentaci. Budete provádět monitorování ukazatelů kvality potřebných pro zajištění kvality v rámci přidělené oblasti a dle příslušných norem čí nástrojů kvality; připravovat reporty kvalitativních ukazatelů; aktivně se účast při auditech; podílet se na řešení reklamací, neshod, předkládat návrhy a implementovat nápravná opatření; spravovat agendu řízení změn a řízení dokumentace. Co očekáváme my od Vás? VŠ nebo SŠ (praxe min. 5 let) - technický obor nebo kvalita; aktivní znalost AJ slovem i písmem min. na úrovni B2 - zpracování dokumentace, aktivní účast při auditech v AJ; výborná znalost práce s MS Office; smysl pro detail a pečlivost; schopnost samostatné práce a předkládání návrhů na změny; schopnost analyzovat problém a hledat jeho řešení; implementace nastavených opatření; komunikační schopnosti při osobním i písemném kontaktu, týmová práce. Nabízíme: flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenkový paušál, 5 dní placeného volna k dovolené navíc, 3 dny zdravotního volna, dárkové šeky k pracovním výročím, vzdělávací kurzy, školení, stravenkový paušál 115 Kč/den

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Hradec KrálovéPrádelna Fišer s.r.o.
od 25 000 Kč



Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

PřešticeREXXAM CZECH s.r.o.
od 30 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

OstravaX - servis park s.r.o.
od 27 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Rychnov n. KněžnouMěsto Rychnov nad Kněžnou
od 23 390 Kč

Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.