Nabídkový specialista | vhodné pro absolventy

Pokud máš technické či ekonomické vzdělání, komunikativní angličtinu a zájem učit se novým věcem, tak neváhej a pošli CV!

Na pozici NABÍDKOVÉHO SPECIALISTY/SPECIALISTKY bude tvým úkolem:
- zpracování nabídek v souladu s předem danými podmínkami a požadavkami
- kontrola dokumentů, jejich schvalování
- spolupráce s kolegy napříč společností
- aktualizace dat v interním systému
- tvorba reportů


Pokud nemáš zkušenost s nabídkovým procesem, tak se není čeho bát, rádi tě všemu naučíme!Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
35 000 Kč
Pracoviště:
Plzeňský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- min. SŠ/VŠ vzdělání technické či ekonomické
- velmi dobrá znalost MS Office

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- 25 dní dovolené
-flexibilní pracovní doba
- bonusy/prémie
- příspěvek na penzijní/životní připojištění
- závodní stravování
- vzdělávací školení, kurzy
- jazykové kurzy
- Flexipassy

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Nákupčí
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Plzen (GR)
(+420) 378 402 800
N#Fikerlova#406622203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.