Tiskaři

Reklamní agentura přijme pracovníka pro velkoplošný digitální tisk. Znalosti v polygrafii a grafice výhodou.

Požadujeme:
- Schopnost učit se nové technologie a programy na PC
- Práce na PC
- Manuální zručnost, samostatnost, pečlivost
- Komunikativnost, důslednost, zodpovědnost
- Chuť učit se novým věcem

Nabízíme:
- Zajímavou, kreativní práci
- Zázemí silné společnosti
- Příjemný kolektiv
- 5 týdnů dovolené
- Stravenkový bonus
- Mimořádné odměny

Kontakt POUZE e-mailem.

Plat od:
26 000 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Olomouc
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Tiskař
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Veronika Víchová
585 420 271
ucetni|algraf#cz






Podobné nabídky práce

Tiskaři

Rychnov n. KněžnouMinisterstvo obrany
25 660 - 35 770 Kč

Pracovníci přípravy tisku

ŠumperkTRIFOX s.r.o.
21 300 - 35 000 Kč

Tiskaři

Mladá BoleslavKAVALIERGLASS, a.s.
od 24 150 Kč

Tiskaři

OstravaObaly Adamec a.s.
od 139 Kč

Tiskaři

BruntálAL INVEST Břidličná, a.s.
od 150 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.