Specialisté podpory podnikání, správci projektů

První kontakt: e-mailem nebo telefonicky
Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Práce na plný či zkrácený úvazek.

Pracovní náplň této pozice:
o Koordinátor zakázek pro výběrová řízení projekční kanceláře.
o Zpracování formální stránky nabídek / poptávek pro projekční kancelář.
o Posouzení nabídek / poptávek.
o Podpora při vytváření cenotvorby.
o Průběžné zpracovávání výsledků výběrových řízení.
o Příprava pro provádění finančních rozborů výběrových řízení.
o Komunikace s partnerskými firmami.
o Příprava podkladů a komunikace s úřady na stávajících zakázkách.
o Vedení asistentky kanceláře.
o Organizační a komunikační schopnosti.
o Schopnost týmové práce.
o Systematický a pečlivý přístup.
o Schopnost analýzy psaného textu.
o Ochota vzdělávat se.

Jsme flexibilní:
o Volný začátek a konec pracovní doby.
o Zkrácená pracovní doba dle individuální domluvy.
o Práce v přátelském týmu do velikosti 18 osob.
o Vlastní organizace práce.
Myslíme na Vás:
o Jedenkrát ročně víkendový wellness pobyt pro dva.
o Občerstvení na pracovišti (ovoce, cereálie, čaj, káva).
o Laser game, bowling, posezení v restauraci, vánoční večírky.
o Služební telefon s daty a voláním i pro soukromé účely.
o Hrazené parkování nebo příspěvek na dopravu.
Možnosti pracovního poměru:
o Dokončené magisterské studium na vysoké škole humanitního nebo technického oboru.
o Nástup je možný ihned.
o Plný nebo částečný úvazek (HPP).
o Možnost spolupráce při rodičovské dovolené.
o V případě zájmu prosíme o zaslání CV a také si rádi přečteme pár řádků o Vás (kariera@qualitygroup.cz)

Mzdové ohodnocení:
Od 35 000 Kč / měsíc dle praxe a schopností

Rádi Vás poznáme a těšíme se na osobní setkání.

Plat od:
35 000 Kč
Pracoviště:
Rosice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Jiří Šoltés
736 105 226
info|qualitygroup#cz







Články ze světa práce


Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.