Popis práce: - vedení procesu přijímání uživatelů do sociální služby Tísňové péče – koordinování vlastního výkonu sociální práce v domácnostech žadatelů; samostatné plánování a vykonávání sociálního šetření; - vedení dokumentace a administrativy spojené s poskytováním sociální služby; - realizování procesu individuálního plánování uživatelů služby v roli klíčového pracovníka; - plánování a koordinování instalací zařízení Tísňové péče v domácnostech žadatelů; - koordinace předávání a uložení klíčů se spolupracujícími Městskými policiemi; - jednání se správními orgány a jinými organizacemi v zájmu klientů; - prezentace služby a účast na pracovních skupinách; - komunikace se zástupci města a sítí služeb zaměřených na cílovou skupinu Tísňové péče; - účast na komunitních plánování, spolupráce s dalšími sociálními službami, se zástupci určených měst a obcí; - prezentace služby a navazování spolupráce v městech a obcích; - účast na poradách týmu, koordinačních schůzkách, supervizích organizace Život Plus, z.ú. Požadujeme: flexibilitu, zodpovědnost, samostatnost, příjemné vystupování, komunikační dovednosti, autenticitu, schopnost sebereflexe, ochotu dále se rozvíjet, pozitivní vztah k cílové skupině služby, schopnost týmové práce, všeobecný rozhled, kladný vztah k technologiím, schopnost improvizace; odbornost dle zákona 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů; praxi v oboru minimálně 5 let; Aktivní řidič Zaměstnanecké výhody: služební vozidlo, notebook, mobilní telefon, stravné 95,- Kč denně, průběžné výkonnostní odměny, práci v kreativním kolektivu, pružná pracovní doba, homeoffice, 5 týdnů dovolené; supervize. V případě zájmu zašlete svůj životopis a motivační dopis na e-mail: sonntagova@zivotplus.cz. |