Nákupčí

Co nabízíme?
zajímavé a perspektivní zaměstnání na HPP
přátelský kolektiv
kancelář v Těmicích u Hodonína
měsíční mzda od 24 000 Kč
firemní telefon, notebook
příspěvek na stravování
slevu na nákupy ve firemní prodejně
ranní pauza navíc
flexibilní pracovní dobu, možnost homeoffice

Co bude náplní práce?
objednávky zboží, kontrola smluvních podmínek při dodávkách
návrh změn dodavatelů a sortimentní skladby zboží dle požadavků trhu
monitoring konkurence a trhu, sledování novinek a dodavatelů
zodpovědnost za komunikaci s dodavateli vč. reklamací
zajištění dodávek zboží
zajištění chodu výroby, sledování stavu skladu a jeho optimální řízení
zajištění podkladů pro fakturaci dodavatelů
v případě potřeby výpomoc ve skladu/prodejny společnosti
úzká komunikace se skladem společnosti

Co očekáváme?
min. středoškolské vzdělání
relevantní praxi v oblasti nákupu nebo příbuzném oboru min.1 rok
porozumění základních pravidel účetnictví
český jazyk na perfektní úrovni
příjemné vystupování, komunikativnost, organizační schopnosti
zodpovědnost, loajalitu, týmového ducha
znalost práce na PC
znalost účetního systému POHODA výhodou
ŘP skupiny B

Nástup možný ihned.
Kontakt na mail.

Plat od:
24 000 Kč
Pracoviště:
Hodonín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Ředitel/manažer nákupu
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
David Kaňovský
602893314
kanovsky|nutsman#cz






Podobné nabídky práce

Nákupčí

PrahaGEP Czech Republic s.r.o
od 110 000 Kč

Nákupčí

LiberecMSV Liberec, s.r.o.
od 26 000 Kč

Nákupčí

OpavaPF PLASTY CZ s.r.o.
od 28 000 Kč

Nákupčí

BrnoKyndryl Client Center, s.r.o.
od 50 000 Kč

Nákupčí

TepliceROKA Industry, spol. s r.o.
35 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.