OBCHODNÍ ZÁSTUPCE pro oblast automatizace | firemní auto! (od 40.000 Kč)

Chcete se věnovat zajímavému oboru průmyslové automatizace a být Obchodním zástupcem, který bude mít na starosti kompletní zastřešení nových akvizicí a reprezentování firmy na venek? Pak jste na správném inzerátu! Hledáme technicky založeného komunikativního člověka, který se ujme prvotní komunikace s našimi zákazníky a poskytování možných řešení mu nedělá žádný problém.
* komunikace a obchodní jednání se stávajícími a potencionálními novými zákazníky v oblasti řešení průmyslové automatizace - převážně po ČR (výrobní a montážní linky, robotizovaná pracoviště, jednoúčelové stroje apod.)
* prezentace společnosti a hrubý návrh možných řešení dané výrobní problematiky
* komunikace v rámci společnosti (konstrukce a výroba)
* mapování trhu a udržování/rozšiřování portfolia zákazníků

Plat od:
40 000 - 1 000 000 Kč
Pracoviště:
Přerov
Typ úvazku:
Plný úvazek, Práce na dohodu
Podmínky:

* min. SŠ vzdělání technického nebo obchodního zaměření
* praxe ve strojírenství nebo obchodní činnosti a zkušenosti s průmyslovou automatizací
* dobré komunikační schopnosti
* znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni slovem i písmem
* ŘP. sk. B

Bonusy:

* firemní automobil a telefon i k soukromým účelům
* flexibilní pracovní doba
* provize a bonusy k fixní mzdě
* 25 dní dovolené
* věrnostní prémie
* příspevěk na stravování
* příspěvek na životní jubilea
* firemní akce a další.

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Nákup, Prodej a obchod, Prodej a obchod: Obchodní zástupce
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Jakub Kovařík
+420 602 559 289
j#kovarik|jobscontact#cz






Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?