Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

První kontakt telefonicky v pracovní dny od 8:00 - 16:30 hodin.

Co bude Vaší pracovní náplní:
- Vykládání a nakládání kamionů, hlavně s VZV a retrakem
- Přijímání a výdej zboží ze skladu
- Přebalování a označování zboží
Co od Vás budeme očekávat:
- Oceníme zkušenosti z logistiky, ale není to podmínkou
- Praxe s prací na VZV, s retrakem je výhodou
- Základní znalost práce s PC
- Pečlivost a spolehlivost
Pracovní doba od 8:00 - 16,30 hod. Případně dvousměnný provoz.

A co Vám můžeme nabídnout?
- Jednosměnný případně dvousměnný provoz, o víkendech a státních svátcích volno
- Fixní mzdu a k ní měsíční odměny
- 5 dní bonusového volna navíc
- Stravenkový paušál
- Čerstvé ovoce a kávu na pracovišti zdarma
- Pořádné pracovní oblečení na léto i na zimu
- Firemní akce, dárky k životním i pracovním výročím
- Možnost kariérního růstu, šikovní lidé u nás dostávají šanci
- Vzdělávací kurzy a školení
- Multisport kartu
- MOL kartu pro soukromé použití (zvýhodněné ceny pohonných hmot a slevy na výrobky/služby)
- Cafeterii Benefit Plus - každý rok můžete utratit 12 000 Kč za knížky, wellness nebo třeba za dovolenou
- Pokud doporučíte dalšího kolegu, získáte k výplatě náborový příspěvek 5 000 Kč
- Nástup možný ihned/dohodou

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Plat od:
26 736 - 29 410 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
12.03.2024
Obor a Profese:
Řidič
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Petr Studený
+420 725358433
petr#studeny|raben-group#com







Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.