Všeobecní administrativní pracovníci

Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici administrativní pracovník: Náplní práce je kontrola faktur, vystavování dobropisů. Příjem faktur ze zahraničí (nutná znalost angličtiny!), komunikace se zákazníky, příjem objednávek, vedení evidence. Spolupráce s paní účetní. Jaký je náš ideální kolega/kolegyně " Je stejně spolehlivý a zodpovědný, komunikativní! " Problémy řeší rychle, efektivně a rád se učí novým věcem. " Zná základy účetnictví. " Má zkušenosti z obdobné pozice. Kontaktovat e-mailem kancelar@vaszelinar.cz nebo telefonicky 723334648 (8-10 a 13-16)

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Úředníci jinde neuvedení

BruntálMěsto Bruntál
23 000 - 34 000 Kč




Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.