Nákupčí

Nástup možný ihned. REFERENT/KA NÁKUPU Požadujeme: Minimálně SŠ ekonomického směru, znalost anglického jazyka slovem i písmem, řidičský průkaz sk. B Pracovní náplň: Zajišťování dodávek materiálu od jednotlivých dodavatelů, uzavírání kupních smluv, sledování finančního vývoje sortimentu materiálu, vývoje dodávek a stavu zásob ve vztahu k finančnímu plánu, vyhlašování VŘ na jednotlivé komodity surovin, vyřizování případných reklamací, vypracovávání analýz a trendů. Nabízíme: Pracovní smlouvu na 1 rok s možností prodloužení. Příspěvek na stravování, týden dovolené navíc nad zákonem stanovený, odměny při pracovních a životních výročích, vitamínové balíčky. První kontakt: Zájemce prosíme o zaslání strukturovaného životopisu prostřednictvím webových stránek www.guzu.cz - záložka "Kariéra". Případné dotazy mohou být zodpovězeny na tel. č. 571 662 460 nebo na e-mailu Hana.Janu@guzu.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Nákupčí

PrahaGEP Czech Republic s.r.o
od 110 000 Kč

Nákupčí

LiberecMSV Liberec, s.r.o.
od 26 000 Kč

Nákupčí

OpavaPF PLASTY CZ s.r.o.
od 28 000 Kč

Nákupčí

BrnoKyndryl Client Center, s.r.o.
od 50 000 Kč

Nákupčí

TepliceROKA Industry, spol. s r.o.
35 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.