Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Kontakt: emailem.
Požadavky:
SŠ vzdělání - ekonomického zaměření nejlépe, praxe v oboru účetnictví je na této pozici velkou výhodou
Orientační znalost podvojného účetnictví a příslušných právních předpisů, daně z přidané hodnoty, daně z příjmů a účetnictví.
Samostatnost, odpovědnost, spolehlivost, pečlivost, důslednost.
Náplň práce:
Pomoc při zpracování interních směrnic a instrukcí
Zpracování a kontrola daňových a účetních dokladů, včetně úschovy
Pomoc při zpracování měsíčního daňového přiznání k DPH, kontrolního hlášení a souhrnného hlášení
Podílení se při tvorbě měsíční uzávěrky, roční uzávěrky a kontrola a příprava podkladů pro daňová přiznání
Příprava dokladů pro audit pod vedením paní účetní
Evidence majetku a dohled nad inventarizací rovněž pod vedením paní účetní

Nabízíme:
Stabilitu stále se rozvíjející české společnosti se zahraničním zákazníkem
Odpovědnou a zajímavou práci
Mzda dle domluvy, na základě zkušeností.
Příjemný kolektiv
Jedná se o pomoc vedení účetnictví ve středně velké firmě. Nástup ihned. Pracovní poměr se uzavírá na dobu určitou půl roku, následně se prodložuje na dobu neurčitou.

Plat od:
27 900 - 32 000 Kč
Pracoviště:
Šumperk
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Rozpočtář/kalkulant
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ilona Škůrková
skurková#ilona|getura#cz






Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Česká LípaSAP Mimoň spol. s r.o.
37 000 - 50 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Jindřichův HradecCIZ - AGRO, a.s.
33 000 - 43 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

PrahaClearstream Services Prague Br
od 58 000 Kč

Úředníci v oblasti statistiky

TrutnovPekárny a cukrárny Náchod, a.s
od 21 300 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

LiberecSdružení TULIPAN, z.s.
od 30 000 Kč

Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?