SPRÁVCE MAJETKU pro strojírenskou výrobu (35 - 40.000 Kč)

Rodinná strojírenská společnost zabývající se výrobou čerpadel a čerpací techniky přijme do svých řad SPRÁVCE MAJETKU. Pokud máte zkušenosti s opravami obráběcích strojů, správou majetku nebo údržbou ve výrobní společnosti a nebojíte se komunikace, tak se nám neváhejte ozvat!
* čeká Vás koordinace a plánování oprav údržbářských pracích na obráběcích strojích a zdvihacích zařízení
* budete realizovat a zabezpečovat opravy i v rámci areálu firmy (čeká nás například výměna vstupních vrat apod.)
* dále Vás čeká správa administrativy k opravám, revizím a komunikace s dodavateli a externími firmami
* povedete tým 3 údržbářů, kteří se starají o veškeré mechanické a elektrické opravy

Plat od:
35 000 - 40 000 Kč
Pracoviště:
Olomouc
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

* min. vyučení v elektrotechnickém nebo strojírenském oboru
* znalost práce na PC (MS Office, e-mailová komunikace)
* schopnost dobré komunikace a organizace práce
* nárok na Vyhlášku 50 nebo nově NV 194/2022 - výhodou
* zkušenosti z pozic Údržbáře, Správce majetku nebo Vedoucího údržby - výhodou

Bonusy:

* každoroční mzdové Vánoční prémie
* flexibilní začátek a konec pracovní doby (dle domluvy)
* příspěvek na dopravu
* dovolená nad zákonný rámec
* smlouva na dobu neurčitou ihned od nástupu
* práce pouze na ranní 7,5 hod. směnu (Po - Pá)
* příspěvek na stravování
* příspěvek na penzijní připojištění a další...

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Elektrotechnika
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Jakub Kovařík
+420 602 559 289
j#kovarik|jobscontact#cz






Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.