Obchodní referenti

Co Vás čeká a koho hledáme?
Aktivní péče o stávající zákazníky, získávání nových zákazníků, komunikace s dodavateli, zpracování obchodních případů od fáze poptávky až po fakturaci. Sledování a řízení stavu objednávek. Provádění externích a interních auditů.
Požadavky:
SŠ vzdělání, výborné komunikační dovednosti, zodpovědnost a spolehlivost, profesionální vystupování a obchodní duch, znalost AJ podmínkou, NJ výhodou, řidičský průkaz skupiny B.
Prémie, stravenkový paušál, flexibilní pracovní doba. Kontakt na tel, osobně od 8:00 do 17:00 hod, na mail.

Plat od:
25 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Kyjov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
07.03.2024
Obor a Profese:
Produkční
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Tomáš Šrámek
608724007
tomas#sramek|spolu#works






Podobné nabídky práce

Pracovníci v oblasti marketingu, propagace a reklamy

TřinecMEPAC CZ, s.r.o.
25 000 - 60 000 Kč

Obchodní referenti

PříbramCLA Distribution, s.r.o.
12 000 - 14 000 Kč

Obchodní referenti

BrnoTELEFONY.CZ s.r.o.
od 41 500 Kč

Obchodní referenti

JaroměřREKO s.r.o.
30 000 - 60 000 Kč

Obchodní referenti

KroměřížHARKO s.r.o.
od 25 000 Kč

Obchodní referenti

PlzeňFOINIA STEEL spol. s r.o.
33 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?