Řídící pracovníci v oblasti hospodaření s majetkem státu a organizací

Náplň práce: - vedení podřízených - řízení a organizace servisu strojů, zařízení, přístrojů, pomůcek, nástrojů a nářadí atd. Návrhy na nákup investic - organizace stavebních prací, oprav a údržby nemovitostí a pozemků, - příprava plánu investic, revize zařízení, odpadové hospodářství, apod. k nákupu strojů a služeb Požadujeme: - VŠ vzdělání - obor ekonomický nebo strojní - min. 5 let praxe na obdobné pozici - schopnost vést a motivovat tým - odpovědnost a cílevědomost - organizační schopnosti, přirozená autorita - aktivita a schopnost přijímat rozhodnutí - loajalita - trestní bezúhonnost - práce s PC - ŘP sk. B Zázemí zavedené společnosti, odpovídající mzdové ohodnocení, firemní vzdělávání, možnost seberealizace a odborného růstu, bonusové volno (5 dnů), příspěvek na stravování, příspěvek na životní pojištění, pojištění odpovědnosti za škody, finanční odměna při životních a pracovních jubileích, měsíční prémie, roční odměny. Kontakt na tel. od 6:00 do 14:30 hod, na mail.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?