Fakturant s němčinou (HO až 3x týdně)

Přímo v centru Plzně hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici fakturant s němčinou.

Domluvíš se německým a anglickým jazykem? Je práce s daty a v MS Office Excel tvůj denní chleba?

Bonusem je, že můžeš až 3 dny v týdnu pracovat z domova. :-)

Pracovní náplň:
- zpracování podkladů k fakturaci pro dodavatele a zákazníky
- kontrola správnosti fakturace
- aktivní jednání se zákazníky a řešení případných nesrovnalostí
- řešení reklamací
- analýza nákladů
- podílení se na optimalizaci procesů s cílem zvýšit efektivitu
- reporting

Vhodné i pro absolventy!Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
38 000 Kč
Pracoviště:
Plzeňský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- Min. SŠ vzdělání
- Praxe na obdobné pracovní pozici alespoň 1 rok
- Středně pokročilá znalost německého jazyka, slovem i písmem
- MS Office, zejména práce v Excelu
- Samostatnost, pro-zákaznické jednání

Cizí jazyk:

Anglicky, Německy

Bonusy:

- 5 týdnů dovolené
- Sick days
- Roční bonusy
- Flexibilní pracovní doba
- Home Office až 3 dny v týdnu
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas až 7200 Kč/rok
- Služební telefon, notebook
- Jazykové kurzy

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Plzen (GR)
(+420) 378 402 800
L#Konopikova#406267203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.