Ostatní uklízeči a pomocníci

Možný i zkrácený pracovní úvazek. PRACOVNÍK/PRACOVNICE NA ÚKLID OBCE JÍKEV s těmito požadavky a podmínkami pro uchazeče: - Druh práce: pracovník na úklid obce - Zařazení: dělník - Platové zařazení: Platové zařazení platová třída a stupeň podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost postupného přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů Pracovní poměr: na dobu určitou se zkušební dobou 3 měsíců - Místo výkonu práce: obec Jíkev - Úvazek: plný/zkrácený Charakteristika vykonávané práce: - údržba veřejné zeleně, veřejného prostranství (sekání a úklid travnatých ploch v obci ) - likvidace křovin, úklid popadaných větví po vichřici či bouřce - péče o vysazené rostliny – zalévání, pletí, hrabání a úklid listí - zametání chodníků a znečištěných komunikacích pomocí ručního nářadí - sběr odpadů v intravilánu obce, likvidace černých skládek na obecních pozemcích - základní čištění vozového parku a komunální techniky - zimní údržba zpevněných ploch (odklízení sněhu před veřejnými budovami a autobusové zastávky) Požadované vzdělání: střední vzdělání zakončené maturitou nebo výučním listem Předpoklady: • fyzická osoba starší 18 let • státní občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice • způsobilost k právním úkonům • trestní bezúhonnost • znalost českého jazyka (ústní i písemný projev) Jiné požadavky Obce Jíkev pro vznik pracovního poměru: • schopnost třídit a zpracovávat informace • řidičský průkaz skupiny B • komunikativnost, spolehlivost, samostatnost • odolnost vůči stresu, vysoké pracovní nasazení • ochota se dále vzdělávat Předpokládaný nástup: 1.4.2024 Požadované doklady: a) přihláška k výběrovému řízení, b) strukturovaný profesní životopis s důrazem na dosavadní zaměstnání c) výpis z evidence Rejstříku trestů, ne starší než 3 měsíce d) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, e) podepsaný souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, Přihláška musí obsahovat: • jméno, příjmení a titul uchazeče • datum a místo narození uchazeče • státní příslušnost uchazeče • místo trvalého pobytu uchazeče, (telefonický a případně e-mailový kontakt) • číslo občanského průkazu • datum a podpis uchazeče. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo neobsadit, případně výběrové řízení zrušit kdykoliv v jeho průběhu. Přihlášku a výše uvedené dokumenty zasílejte do 14.3.2024 (tímto termínem je stanoveno datum doručení přihlášky včetně požadovaných dokumentů, nikoliv datum jejich odeslání) na adresu: Obecního úřadu Jíkev, starostka, Jíkev 120, s označením NEOTVÍRAT „Přihláška do VŘ pracovník/pracovnice na úklid obce Předpokládaný termín osobního pohovoru, bude sdělen jednotlivým uchaze

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Pomocníci v kuchyni

NymburkGASTROCENTRUM POSFORM s.r.o.
od 18 900 Kč

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

NymburkKrajské ředitelství policie St
od 9 450 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

NymburkJitka Čadilová
8 000 - 23 000 Kč




Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?