Úředníci v oblasti financí

Pracovní náplň: sledování a evidence finančního majetku, zajišťování styku s bankou, zajišťování financování organizace, vedení personální evidence, příprava a kompletace pracovněprávní a zaměstnanecké dokumentace,
Požadujeme: řidičské oprávnění skupiny B, znalost práce na PC na uživatelské úrovni (MS Office), iniciativní přístup k plnění pracovních povinností a schopnost se trvale vzdělávat, flexibilita, samostatnost, spolehlivost a pečlivost, dobré komunikační dovednosti, schopnost pracovat pod časovým tlakem

Lhůta pro podání přihlášky: nejpozději do 8 hodin dne 30. dubna 2024.
Místo a způsob podání přihlášky: poštou nebo osobně na adresu: Městský úřad Zbiroh,
Mgr. Pavel Vlček, Masarykovo nám. 112, 338 08 Zbiroh. Přihláška bude podána v zalepené
obálce, označené v levém horním rohu textem: “NEOTVÍRAT - Výběrové řízení - finanční referent
Vlastní přihlášku lze též podat emailem na adresu : tajemnik@zbiroh.cz, originály dokladů,
jež se připojují k přihlášce je nutno v tomto případě předat k rukám tajemníka nejpozději v
den ve kterém bude uchazeč vyzván k pohovoru před výběrovou komisí. Pokud nebude tato
podmínka splněna, pohovor se neuskuteční.

Plat od:
21 300 - 31 820 Kč
Pracoviště:
Rokycany
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Pracovník na přepážce
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Pavel Vlček
373 749 523
tajemnik|zbiroh#cz






Podobné nabídky práce

Úředníci v oblasti daní

OpavaGenerální finanční ředitelství
27 190 - 38 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

České BudějoviceJihočeský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

České BudějoviceJihočeský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

ChebMěsto Cheb
25 000 - 35 000 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

České BudějoviceJihočeský kraj
23 390 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?