KLIENTSKÁ PODPORA | VHODNÉ PRO ABSOLVENTY

Pro inovativní společnost hledáme nové talenty na pozici Klientské podpory. Tato pozice je ideální pro absolventy VŠ, SŠ a juniorní kandidáty, kteří mají zájem o komunikaci se zákazníky a zdokonalit se v jazycích.

Co můžete očekávat:

Dynamické prostředí: Každý den přináší nové výzvy a příležitosti.
Empatický přístup: Jsme přesvědčeni, že laskavost a profesionální přístup jsou klíčem k úspěchu.
Jazyková rozmanitost: Důležité jsou jazyky! Pokud dokážete komunikovat v anglickém a německém jazyce, jste u nás na správném místě.
Komunikace se zákazníky: Budete řešit dotazy a požadavky zákazníků prostřednictvím e-mailu, telefonu a sociálních médií.
Užitečné tipy a doporučení: Pomáhat našim zákazníkům je naší prioritou. Poskytujeme užitečné rady a doporučení.

Pokud jste empatický/á, prozákaznický/á a hledáte novou výzvu, pak jsme právě pro Vás! Připojte se k nám a buďte součástí úspěšné mezinárodní společnosti.Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
35 000 Kč
Pracoviště:
Plzeňský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

SŠ nebo VŠ vzdělání
Anglický a německý jazyk na komunikativní úrovni
Aktivní znalost MS Office - Excel, Word, Outlook
Empatický a laskavý přístup
Předchozí zkušenosti na obdobné pozice výhodou

Cizí jazyk:

Anglicky, Německy

Bonusy:

- 5 týdnů dovolené
- Stravenkový paušál
- Možnost HO
- Občerstvení na pracovišti
- Firemní akce
- Možnost zkráceného úvazku

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Pracovník podpory zákazníků
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Plzen (GR)
(+420) 378 402 800
S#Svarcova#406190203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.