Návrháři (grafici) reklamní, komerční, propagační

Prvotní informace:
e-mailem: milicavujosevic@yahoo.com

Upřesňujicí informace:
MILBERG s.r.o. poptává pracovníka na pozici Grafického designéra jehož náplní práce bude příprava grafických prvků souvisejicích s čoinností zaměstnavatele, reklamní, propagační a práce na PR obrazu společnosti.
- vzdělání nebo praxe v IT
- znalost angličtiny a španělštiny výhodou

Plat od:
18 900 Kč
Pracoviště:
Mladá Boleslav
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.03.2024
Obor a Profese:
Designer
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Milica Vujošević
milicavujosevic|yahoo#com






Podobné nabídky práce

Návrháři (grafici) reklamní, komerční, propagační

LitoměřiceInstitut Česká práce s.r.o.
10 000 - 30 000 Kč

Návrháři (grafici) reklamní, komerční, propagační

BlanskoMETAL GRANIT spol. s r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Grafici a výtvarníci v multimédiích

PrahaHICO Czech s.r.o.
od 60 530 Kč

Odborní asistenti v administrativě

LiberecB E K O Engineering, spol. s r
30 000 - 45 000 Kč

Grafici a výtvarníci v multimédiích

OstravaLanči tisk s.r.o.
28 000 - 32 000 Kč

Návrháři (grafici) reklamní, komerční, propagační

KarvináprofiPOTISK s.r.o.
od 25 000 Kč

Články ze světa práce


Co prozradí řeč těla při hovoru?

Co prozradí řeč těla při hovoru?
Řeč těla je univerzálním jazykem, který o vás dokáže prozradit někdy více než slova a tím ovlivnit průběh celého rozhovoru. Při pohovoru myslete na to, co vaše tělo vysílá za signály. Neverbální projev o vás prozradí mnohé a zároveň díky němu můžete číst z řeči těla personalisty naproti vám.

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?