Hlavní účetní

Jedná se o kompletní vedení účetnictví, zpracování mezd, spolupráce s daňovým poradcem, DPH, měsíční reporting.

Uchazeči se hlásí tel. 771 257 586 nebo e-mailem haladova@amati.cz.

Plat od:
40 000 - 45 000 Kč
Pracoviště:
Sokolov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.03.2024
Obor a Profese:
Finanční účetní
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jitka Haladová
771 257 586
haladova|amati#cz






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti financí

LitoměřiceGenerální finanční ředitelství
23 390 - 34 370 Kč

Hlavní účetní

VyškovDomov na Polní, příspěvková or
23 390 - 34 370 Kč

Specialisté v oblasti financí

LitoměřiceGenerální finanční ředitelství
21 710 - 31 820 Kč

Specialisté v oblasti financí

LitoměřiceGenerální finanční ředitelství
23 390 - 34 370 Kč

Specialisté v oblasti financí

PrahaČeská pošta, s.p.
30 000 - 34 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?