Obchodní zástupce – bez mzdových limitů #2161 (mzda na vyžádání)

Jste komunikativní, organizačně zdatní a máte vášeň pro prodej? Staňte se součástí naší společnosti a pomozte nám šířit radost z našich výrobků po severních a středních Čechách a Praze! Nenechte si ujít tuto příležitost a zašlete nám svůj životopis ještě dnes!
* péče o stávající zákazníky a budování dlouhodobých vztahů
* vyhledávání nových obchodních příležitostí ve svěřeném regionu (oblast severní Čechy, Praha, střední Čechy)
* podpora promo akcí a prezentací
* zajištění prodeje výrobků, zboží a služeb pro jednotlivce, maloobchodníky, velkoobchodní společnosti a organizace
* aktivní řešení pohledávek a jednání se zákazníky o podmínkách spolupráce

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Co prozradí řeč těla při hovoru?

Co prozradí řeč těla při hovoru?
Řeč těla je univerzálním jazykem, který o vás dokáže prozradit někdy více než slova a tím ovlivnit průběh celého rozhovoru. Při pohovoru myslete na to, co vaše tělo vysílá za signály. Neverbální projev o vás prozradí mnohé a zároveň díky němu můžete číst z řeči těla personalisty naproti vám.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?