Všeobecní administrativní pracovníci

Upřesňující údaje: Požadujeme dobrý zdravotní stav Náplň práce: - denní komunikace se zaměstnanci a uchazeči o práci (emailem, telefonicky, osobně) - koordinace zahraničných zaměstnancu - podpisy smluv a ukončování pracovních poměrů - řešení docházky zaměstnanců, zpracování dočasných pracovních neschopností - požadujeme znalost Srbského jazyka Zaměstnanecké výhody: ubytování

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Všeobecní administrativní pracovníci

Brandýs n.L.-St.BoleslavMĚSTO BRANDÝS N.L.-ST.BOLESLAV
25 280 - 37 170 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Brandýs n.L.-St.BoleslavMĚSTO BRANDÝS N.L.-ST.BOLESLAV
25 280 - 37 170 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Brandýs n.L.-St.BoleslavMĚSTO BRANDÝS N.L.-ST.BOLESLAV
21 710 - 31 820 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Brandýs n.L.-St.BoleslavMĚSTO BRANDÝS N.L.-ST.BOLESLAV
23 390 - 34 370 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Brandýs n.L.-St.BoleslavMĚSTO BRANDÝS N.L.-ST.BOLESLAV
18 900 - 27 260 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Brandýs n.L.-St.BoleslavMĚSTO BRANDÝS N.L.-ST.BOLESLAV
23 390 - 34 370 Kč




Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.