Náplň práce:- Koordinace a řízení činnosti zaměstnanců v rámci pobočky (střediska)- Plánování tras a přidělování jednotlivých pracovních úkolů- Dohled nad zakázkami po celou dobu jejich průběhu - komunikace s řidiči a kontrola pohybu vozidel- Zajištění provozu pobočky- Zařizování a zásobování provozu na pobočce- Komunikace v rámci společnosti i mimo ni- Související administrativa, běžná denní operativa - Zajištění a řízení kvality produktů - Inventarizaci skladu pobočky- Péče a údržba o techniku (vozový park) na pobočcePožadujeme:- Min. 3-letou praxi v oboru dispečer/logistik dopravy- Spolehlivost, komunikační a organizační schopnosti, pečlivost a časovou flexibilitu- Samostatnost a schopnost vedení týmu zaměstnanců- Odolnost vůči stresovým situacím- Ochotu učit se- Řidičské oprávnění skupiny B, (C+E výhodou)Nabízíme: - Zajímavé a motivující finanční ohodnocení- Zázemí v dynamicky se rozrůstající české společnosti- Služební mobilní telefon a počítač- Příspěvek na stravné- Po zapracování smlouvu na dobu neurčitou- Benefity v závislosti na výsledcích a kvalitě odvedené práce- Zázemí ve stabilní a stále se rozrůstající české společnosti. - Zajímavé finanční ohodnocení, benefity v závislosti na výsledcích a kvalitě odvedené práce.- Stravenky, služební telefon a notebook.