RECRUITMENT CONSULTANT - VÝROBNÍ OBLAST (DĚLNICKÉ PROFESE)

Do našeho plzeňského týmu hledáme kolegu/kolegyni, která posílí naše oddělení temporary staffing, které se specializuje na nábor dočasně přidělených zaměstnanců k našim významným klientům.

ADMINISTRATIVA, KOORDINACE, DENNÍ KOMUNIKACE - to je hlavní náplň práce Recruitment Consultanta u nás v Graftonu.

Co budete mít na pozici konkrétně na starosti?

- komunikaci s našimi klienty
- vyhledávání vhodných kandidátů na dělnické/výrobní pozice včetně tvorby inzerátů, selekce CV a vedení pohovorů
- veškerou HR administrativu související s náborem (nástupní/výstupní pracovní dokumenty), zajištování lékařských prohlídek, zpracování docházek dočasně přidělených zaměstnanců, podkladů pro mzdy, atp.
- komunikaci s úřady a ubytovacími zařízeními
- úzkou spolupráci s ostatními odděleními společnosti

- NÁSTUP IDEÁLNĚ IHNED, popř. dohodou
- Pracovní doba: 8-17hod. (čím dřív do práce přijdeš, tím dříve odejdeš)Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Plzeňský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ vzdělání
- praxe v oblasti HR, nebo v administrativě jsou velmi vítány
- český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
- znalost AJ na úrovni min. B1 - schopnost domluvit se
- MS Office - běžný uživatel, znalost práce s Outlookem a Excelem
- proaktivní přístup, pečlivost a zaměření na detail
- vytrvalost a chuť se neustále vzdělávat
- řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- kompletní zaučení na pozici
- až 4 dny volna navíc nad rámec zákonné dovolené
- 2 dny volna navíc tzv. sick days
- až 6 dní volna na společné teambulidingové aktivity
- cafeterie ve výši až 14 400 Kč/rok
- stravenkový paušál (107Kč/den)
- příspěvek na multisport kartu
- příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění až 6 000Kč/rok (po 2 letech ve společnosti)
- smartphone – i pro soukromé hovory, notebook
- jazykové vzdělávání hrazené firmou
- častá průběžná školení a zvyšování tvé kvalifikace

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
HR konzultant
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
HQ HR (GR)
I#Celoudova#406064203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.