BACK OFFICE ASISTENT (ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE)SŠ vzdělání s maturitní zkouškou (nejlépe se zaměřením na elektro) o Pokročilá znalost práce na PC (MS excel, word, power point, google apod.)o Základní znalost AutoCADo Řidičské oprávnění Bo Výpis z RTo Komunikativnost, logické uvažování, časová flexibilita, proaktivní přístupo Schopnost a ochota učit seNabízíme: o Perspektiva a stabilita stále se rozvíjející společnosti o Práce v přátelském kolektivu o Možnost profesního růstu o Možnost zvýšení profesní kvalifikace a odborných znalostío Pěkné prostředí, moderní kancelář o Pestrou a různorodou práci, vyřizování telefonních a e-mailových požadavků od zákazníků, evidence dat do systému, domluva schůzek, plánování kalendáře, vedení evidencí a termínů, příprava podkladů pro kolegy v terénu, zajištění podpory pro servisní a montážní oddělení (jedná se o oblast slaboproudých technologií zabezpečovací systémy apod. proto je elektro vzdělání/ znalost velikou výhodou) o Dohled a zaučení zkušených kolegůo Vhodné jak pro absolventy tak i zkušené Zaměstnanecké výhody: o Firemní mobil (s firemní SIM i k soukromým účelům) a notebooko Stravenky v hodnotě 116 Kč / den ke mzdě navíco Bonusy/ prémieo Motivující finanční bonusy (odměny za dosažené pracovní výsledky)o Sleva na firemní výrobky/ službyo Firemní automobil, možno použít i k soukromým účelůmHLÁSIT SE: Vildová Tereza, tel.: 774 726 899, e-mail: vildova@kzsystem.cz