Odborní asistenti v administrativě

BACK OFFICE ASISTENT (ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE)

SŠ vzdělání s maturitní zkouškou (nejlépe se zaměřením na elektro)
o Pokročilá znalost práce na PC (MS excel, word, power point, google apod.)
o Základní znalost AutoCAD
o Řidičské oprávnění B
o Výpis z RT
o Komunikativnost, logické uvažování, časová flexibilita, proaktivní přístup
o Schopnost a ochota učit se
Nabízíme:
o Perspektiva a stabilita stále se rozvíjející společnosti
o Práce v přátelském kolektivu
o Možnost profesního růstu
o Možnost zvýšení profesní kvalifikace a odborných znalostí
o Pěkné prostředí, moderní kancelář
o Pestrou a různorodou práci, vyřizování telefonních a e-mailových požadavků od zákazníků, evidence dat do systému, domluva schůzek, plánování kalendáře, vedení evidencí a termínů, příprava podkladů pro kolegy v terénu, zajištění podpory pro servisní a montážní oddělení (jedná se o oblast slaboproudých technologií zabezpečovací systémy apod. proto je elektro vzdělání/ znalost velikou výhodou)
o Dohled a zaučení zkušených kolegů
o Vhodné jak pro absolventy tak i zkušené

Zaměstnanecké výhody:
o Firemní mobil (s firemní SIM i k soukromým účelům) a notebook
o Stravenky v hodnotě 116 Kč / den ke mzdě navíc
o Bonusy/ prémie
o Motivující finanční bonusy (odměny za dosažené pracovní výsledky)
o Sleva na firemní výrobky/ služby
o Firemní automobil, možno použít i k soukromým účelům

HLÁSIT SE: Vildová Tereza, tel.: 774 726 899, e-mail: vildova@kzsystem.cz

Plat od:
25 000 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Most
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Tereza Vildová
774 726 899
vildova|kzsystem#cz






Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

BrnoHookahteka s.r.o.
od 31 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

Ústí nad OrlicíACE Trade spol. s r.o.
28 000 - 30 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
21 170 - 31 820 Kč

Odborní asistenti v administrativě

Uherské HradištěSchlote-Automotive Czech s.r.o
220 - 282 Kč

Odborní asistenti v administrativě

HavířovStřední škola technických obor
20 130 - 29 520 Kč

Články ze světa práce


Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.