Jsi analytický typ a baví tě práce v administrativě a v MS Office?Domluvíš se anglickým jazykem?Pracovní místo je přímo v Plzni a je možné pracovat až 3 dny z domova.Pracovní náplň:- zpracování podkladů k fakturaci pro dodavatele a zákazníky- kontrola správnosti fakturace- aktivní jednání se zákazníky a řešení případných nesrovnalostí- řešení reklamací- analýza nákladů- podílení se na optimalizaci procesů s cílem zvýšit efektivitu- reportingZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search
- Min. SŠ vzdělání - Praxe na obdobné pracovní pozici alespoň 1 rok- Středně pokročilá znalost anglického jazyka, slovem i písmem- MS Office, zejména práce v Excelu- Samostatnost, pro-zákaznické jednání
Anglicky
- 5 týdnů dovolené- Sick days- Roční bonusy- Flexibilní pracovní doba- Home Office až 3 dny v týdnu- Příspěvek na stravování- Příspěvek na volný čas až 7200 Kč/rok- Služební telefon, notebook- Jazykové kurzy