KONTAKT - tel.: 596 223 724, e-mail: prace@cleancat.cz
Dokážete udržet pozitivní atmosféru v týmu, řešit problémy společně a konstruktivně? Chcete posouvat nejen sebe, ale i administrativu firmy kupředu a svou prací se aktivně podílet na zefektivňování procesů? Dovedete dotáhnout úkol v termínu, i když Vás rozhodí nenadálá krizová situace? Fandíte digitalizaci účetnictví, preferujete práci s elektronickými dokumenty a jste ochotni vyřadit slovo šanon ze svého slovníku? Vnímáte účetnictví jako hru s čísly, a ne jako nudnou rutinu, kterou někdo musí dělat?
Pokud jsou Vaše odpovědi na tyto otázky kladné, pak jste to právě Vy, koho hledáme!
Konkrétní agenda, která Vás na této pozici čeká: - zpracování a kontrola měsíční účetní závěrky ve spolupráci s ostatními kolegy - účtování banky, interních dokladů (dohady, NPO, aj.), zápočtů, přijatých, vydaných faktur - zpracování a podání KH a DPH - provádění příkazů k úhradě - inventarizace rozvahových účtů a komunikace s auditory - spolupráce při vedení evidence hmotného a nehmotného majetku - nastavení přístupových práv zaměstnanců v systému - denní interakce s provozním a dalšími odděleními
Výsledkem Vaší práce bude: - správně vedené účetnictví - hotové měsíční závěrky v termínu - efektivní komunikace mezi účetním a ostatními odděleními
Profil ideální/ho kandidáta/tky: - SŠ s mat. - podmínkou - velmi dobrou orientaci v daňové a účetní problematice - profesionální a aktivní přístup - samostatnost, organizační schopnosti, schopnost týmové spolupráce napříč celou celou společností - znalost účetního programu Premier výhodou
Rádi Vám nabídneme: - reálnou možnost profesního růstu - to není prázdná fráze, to se u nás skutečně děje - pružnou pracovní dobu a možnost nadpracovat si hodiny (nebráníme se ani kratšímu 6 až 7hodinovému úvazku) - zajímavou práci u ryze českého zaměstnavatele s 27letou historií - jídelnu nemáme, ale poskytneme Vám stravenky (stravenkovou kartu) - každý občas nemusí být ve své kůži od toho máme sick days - občas budete mít možnost pracovat z domova - nenecháme Vás v tom plavat očekávejte vstřícnou spolupráci s kolegy z ostatních oddělení - interní i externí vzdělávání (odborná školení, měkké dovednosti a další)
Předpokládaný termín nástupu: ihned / dohodou.
Místo výkonu práce: Ostrava - Hrušov (se zajištěným a bezplatným parkováním přímo u budovy)
Nástupní mzda: 35 000 až 45 000 Kč (podle nabytých zkušeností a délky pracovního úvazku) |