Účetní všeobecní

KONTAKT - tel.: 596 223 724, e-mail: prace@cleancat.cz

Dokážete udržet pozitivní atmosféru v týmu, řešit problémy společně a konstruktivně? Chcete posouvat nejen sebe, ale i administrativu firmy kupředu a svou prací se aktivně podílet na zefektivňování procesů? Dovedete dotáhnout úkol v termínu, i když Vás rozhodí nenadálá krizová situace? Fandíte digitalizaci účetnictví, preferujete práci s elektronickými dokumenty a jste ochotni vyřadit slovo šanon ze svého slovníku? Vnímáte účetnictví jako hru s čísly, a ne jako nudnou rutinu, kterou někdo musí dělat?

Pokud jsou Vaše odpovědi na tyto otázky kladné, pak jste to právě Vy, koho hledáme!

Konkrétní agenda, která Vás na této pozici čeká:
- zpracování a kontrola měsíční účetní závěrky ve spolupráci s ostatními kolegy
- účtování banky, interních dokladů (dohady, NPO, aj.), zápočtů, přijatých, vydaných faktur
- zpracování a podání KH a DPH
- provádění příkazů k úhradě
- inventarizace rozvahových účtů a komunikace s auditory
- spolupráce při vedení evidence hmotného a nehmotného majetku
- nastavení přístupových práv zaměstnanců v systému
- denní interakce s provozním a dalšími odděleními

Výsledkem Vaší práce bude:
- správně vedené účetnictví
- hotové měsíční závěrky v termínu
- efektivní komunikace mezi účetním a ostatními odděleními

Profil ideální/ho kandidáta/tky:
- SŠ s mat. - podmínkou
- velmi dobrou orientaci v daňové a účetní problematice
- profesionální a aktivní přístup
- samostatnost, organizační schopnosti, schopnost týmové spolupráce napříč celou celou společností
- znalost účetního programu Premier výhodou

Rádi Vám nabídneme:
- reálnou možnost profesního růstu - to není prázdná fráze, to se u nás skutečně děje
- pružnou pracovní dobu a možnost nadpracovat si hodiny (nebráníme se ani kratšímu 6 až 7hodinovému úvazku)
- zajímavou práci u ryze českého zaměstnavatele s 27letou historií
- jídelnu nemáme, ale poskytneme Vám stravenky (stravenkovou kartu)
- každý občas nemusí být ve své kůži od toho máme sick days
- občas budete mít možnost pracovat z domova
- nenecháme Vás v tom plavat očekávejte vstřícnou spolupráci s kolegy z ostatních oddělení
- interní i externí vzdělávání (odborná školení, měkké dovednosti a další)

Předpokládaný termín nástupu: ihned / dohodou.

Místo výkonu práce: Ostrava - Hrušov (se zajištěným a bezplatným parkováním přímo u budovy)

Nástupní mzda: 35 000 až 45 000 Kč (podle nabytých zkušeností a délky pracovního úvazku)

Plat od:
35 000 - 45 000 Kč
Pracoviště:
Ostrava
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.03.2024
Obor a Profese:
Účetní
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Marcela Ráková
596 223 724
prace|cleancat#cz






Podobné nabídky práce

Odborní účetní všeobecní

OstravaBEWIT Natural Medicine, s.r.o.
30 000 - 35 000 Kč

Účetní všeobecní

OlomoucFARMAK - GASTRO s.r.o.
30 000 - 33 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

Žďár nad SázavouZákladní škola a Mateřská škol
22 000 - 32 000 Kč

Ostatní úředníci v oblasti účetnictví

PlzeňFOINIA STEEL spol. s r.o.
od 25 000 Kč

Mzdoví účetní

HavířovStatutární město Havířov
21 710 - 31 820 Kč

Odborní účetní finanční a investiční

Česká LípaVězeňská služba České republik
23 630 - 33 020 Kč

Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?