Ostatní specialisté v peněžnictví a pojišťovnictví

Fisherová Jitka, tel.: HR.Prague@euro-center.com

Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky a italsky pro posílení našeho pražského týmu.

Hlavním úkolem specialisty na pojistné události je pomáhat pojištěným během aktivního případu a koordinovat se zákazníky, spolupracujícími společnostmi, poskytovateli pro dosažení co nejlepšího výsledku pro pojistné podmínky člena, standardní operační postupy a pokyny manažerů.

Mezi hlavní povinnosti patří mimo jiné následující:

- Vyřizovat veškerou příchozí a odchozí komunikaci související s asistencí. Tato komunikace může probíhat s pojistníkem, poskytovateli zdravotních a technických služeb, zprostředkovateli, zákazníky a s asistenčními centry. Evidovat veškerou komunikaci a přijatá opatření v systémech poskytovaných společností (Globo, Outlook, telefonní systém a další).
- Evidovat a v případě potřeby upravovat rezervy na vyžádané služby až do výše schváleného finančního limitu.
- Odpovídajícím způsobem koordinovat veškerá logistická opatření na místní i mezinárodní úrovni.
- Koordinace s lékařským týmem podle eskalačního procesu Euro-Center.
- Mít dobré znalosti všech produktů, být schopen rychle a efektivně zkontrolovat pojistné podmínky požadované pro daný případ.
- Být schopen vybrat vhodné poskytovatele z různých zemí adekvátní pro probíhající případ.
- Být schopen identifikovat případy možných podvodů, případů s vysokými náklady a zapojení jiných pojišťoven a upozornit na ně vedoucího oddělení fakturace a sítě.
- Dodržování ochrany dat, bezpečnosti a firemních standardů.
- Vždy profesionálně plnit úkoly a požadavky této funkce.
- Neprodleně upozornit vedení na jakékoli porušení ochrany údajů, pokud k němu dojde nebo pokud je zjištěno.
- Umět zaevidovat fakturu poskytovatele a mít teoretické znalosti o platebním styku.

I. PROFIL POZICE:

Vzdělání / znalosti a zkušenosti:
- Předchozí praxe v call/asistenčních centrech je žádoucí, minimálně však v oblasti telefonických služeb zákazníkům.

Jazykové znalosti:
- angličtina: rodilý mluvčí, dvojjazyčná nebo vysoce pokročilá angličtina
- italština: rodilý mluvčí, dvojjazyčný mluvčí nebo vysoce pokročilý mluvčí

Další dovednosti a vlastnosti požadované pro tuto pozici:
- Znalost práce s počítačem
- Dobré komunikační dovednosti se zaměřením na empatický přístup, schopnost naslouchat a pozornost k detailům.
- dobrý týmový hráč
- Dobrá práce pod tlakem.- Dodržování ochrany údajů, bezpečnostních a podnikových standardů.
- Vždy profesionálně plnit úkoly a požadavky této funkce.
- Neprodleně upozornit vedení na jakékoli porušení ochrany údajů, pokud k němu dojde nebo pokud je zjištěno.
- Umět zaevidovat fakturu poskytovatele a mít teoretické znalosti o platebním styku.

Co nabízíme:
" Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě
" Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích
" Velmi zajímavá a různorodá práce
" Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how
" Motivující plat a benefity (např. příspěve

Plat od:
40 000 - 45 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.02.2024
Obor a Profese:
Asistent v pojišťovnictví
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jitka Fisherová
HR.Prague@euro-center.com


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Finanční poradci specialisté

PříbramČESKÁ POŠTA, státní podnik
30 000 - 50 000 Kč

Finanční poradci specialisté

PísekPM Písek s.r.o.
35 000 - 60 000 Kč

Finanční a investiční poradci a příbuzní specialisté

PrachaticeO2 Czech Republic a.s.
37 000 - 67 000 Kč

Finanční a investiční poradci a příbuzní specialisté

Česká LípaKooperativa pojišťovna, a.s.,
25 000 - 50 000 Kč

Finanční poradci specialisté

OpavaSMS finance, a.s.
45 000 - 55 000 Kč

Specialisté tvorby bankovních produktů

Uherské HradištěMartin Kukla
35 000 - 50 000 Kč

Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.