Ostatní řídící pracovníci v oblasti správy podniku, administrativních a podpůrných činností

1. kontakt e-mailem. CV a motivační dopis zašlete na holobradkovak@fsc-ov.cz. Upozorňujeme na skutečnost, že budeme kontaktovat pouze uchazeče, kteří splní výše uvedené požadavky.
Požadujeme: VŠ vzdělání právního nebo ekonomického směru; znalost platných právních předpisů (v oblasti účetnictví, veřejných zakázek, pracovního práva, daňových předpisů); praxe na obdobné pozici minimálně 5 let; ŘP sk. B - aktivní řidič; příjemné vystupování; pečlivost, flexibilita, organizační schopnosti, schopnost vedení zaměstnanců, výborná znalost práce na PC, výborná znalost českého jazyka, komunikativní znalost AJ výhodou, trestní bezúhonnost - čistý trestní rejstřík, ochotu stále se vzdělávat, časovou flexibilitu a ochotu cestovat; výhodou znalost norem jakosti; nástup možný IHNED

Náplň práce:
- vedení administrativních pracovníků společnosti
- zodpovědnost za veškerý oběh firemní smluvní dokumentace
- kontrola přijatých faktur a vyúčtování ostatních útvarů společnosti
- personalistika
- účast na výběrových řízeních uchazečů o zaměstnaní
- kontrola přípravy mezd společnosti
- kontrola zakázek společnosti a řešení sporů a reklamací s klienty v součinnosti s ostatními řediteli útvarů a obchodními manažery
- sepisování obchodní korespondence společnosti
- komplexní podpora organizace konferencí a seminářů, teambuildingů, společenských akcí
- příprava podkladů a účast na poradách vedení společnosti, vedení těchto porada a kontrola zápisů
- komunikace s klienty tvorba, kontrola a revize interních dokumentů společnosti, revize smluv, zpracování dokumentace dle zavedených systému jakosti, korektury nabídek pro klienty a nabídek do veřejných zakázek o které se uchází zaměstnavatel
- účast na jednáních s klienty
- spolupráce s hlavní účetní společnosti a daňovou poradkyní, popř. auditorem
- osobní účast u všech kontrol orgánů veřejné správy ve společnosti
- dohled nad všemi milníky společnosti
- tvorba podkladů pro výroční zprávu společnosti a další dokumenty dle právních předpisů týkající se veřejné obchodní korporace
- zadávání žádostí o dotační a vědeckovýzkumné programy - spolupráce s pověřenými pracovníky
- spolupráce s provozně-ekonomickým úsekem při náboru nových zaměstnanců
- interní auditní činnost ve společnosti dle ISO 9001

Nabízíme:
- stabilní zázemí největší poradenské společnosti v ČR v oblasti ochrany osob, majetku, informací a služeb bezpečnostního managementu
- prostor pro seberealizaci a další vzdělávání
- odpovídající mzdové podmínky
- notebook a mobilní telefon
- příjemný pracovní kolektiv
- firemní benefity

Zaměstnanecké výhody: stravenkový paušál, sick day

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Ostrava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.03.2024
Obor a Profese:
Provozní ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kristýna Holobrádková
holobradkovak|fsc-ov#cz







Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.