1. kontakt e-mailem. CV a motivační dopis zašlete na holobradkovak@fsc-ov.cz. Upozorňujeme na skutečnost, že budeme kontaktovat pouze uchazeče, kteří splní výše uvedené požadavky. Požadujeme: VŠ vzdělání právního nebo ekonomického směru; znalost platných právních předpisů (v oblasti účetnictví, veřejných zakázek, pracovního práva, daňových předpisů); praxe na obdobné pozici minimálně 5 let; ŘP sk. B - aktivní řidič; příjemné vystupování; pečlivost, flexibilita, organizační schopnosti, schopnost vedení zaměstnanců, výborná znalost práce na PC, výborná znalost českého jazyka, komunikativní znalost AJ výhodou, trestní bezúhonnost - čistý trestní rejstřík, ochotu stále se vzdělávat, časovou flexibilitu a ochotu cestovat; výhodou znalost norem jakosti; nástup možný IHNED
Náplň práce: - vedení administrativních pracovníků společnosti - zodpovědnost za veškerý oběh firemní smluvní dokumentace - kontrola přijatých faktur a vyúčtování ostatních útvarů společnosti - personalistika - účast na výběrových řízeních uchazečů o zaměstnaní - kontrola přípravy mezd společnosti - kontrola zakázek společnosti a řešení sporů a reklamací s klienty v součinnosti s ostatními řediteli útvarů a obchodními manažery - sepisování obchodní korespondence společnosti - komplexní podpora organizace konferencí a seminářů, teambuildingů, společenských akcí - příprava podkladů a účast na poradách vedení společnosti, vedení těchto porada a kontrola zápisů - komunikace s klienty tvorba, kontrola a revize interních dokumentů společnosti, revize smluv, zpracování dokumentace dle zavedených systému jakosti, korektury nabídek pro klienty a nabídek do veřejných zakázek o které se uchází zaměstnavatel - účast na jednáních s klienty - spolupráce s hlavní účetní společnosti a daňovou poradkyní, popř. auditorem - osobní účast u všech kontrol orgánů veřejné správy ve společnosti - dohled nad všemi milníky společnosti - tvorba podkladů pro výroční zprávu společnosti a další dokumenty dle právních předpisů týkající se veřejné obchodní korporace - zadávání žádostí o dotační a vědeckovýzkumné programy - spolupráce s pověřenými pracovníky - spolupráce s provozně-ekonomickým úsekem při náboru nových zaměstnanců - interní auditní činnost ve společnosti dle ISO 9001
Nabízíme: - stabilní zázemí největší poradenské společnosti v ČR v oblasti ochrany osob, majetku, informací a služeb bezpečnostního managementu - prostor pro seberealizaci a další vzdělávání - odpovídající mzdové podmínky - notebook a mobilní telefon - příjemný pracovní kolektiv - firemní benefity
Zaměstnanecké výhody: stravenkový paušál, sick day |