Hospodyně v domácnostech

*KO: Potocký Michal Mgr., e-mail: seniori.svzdislava@seznam.cz Náplň práce: - Práce spojené s přípravou a výdejem jídla pro klienty domova, vč. úklidu a desinfekce podlah a povrchů v místnostech související s přípravou jídla. - Po vydání jídla provádí sběr a mytí použitého nádobí a příborů, vč. desinfekce a úklidu jídelny a výdejního místa. - Provádí pravidelné odstraňování odpadků a zbytků, vč. desinfekce odpadových nádob. - Průběžný denní úklid pokojů klientů, sociálních zařízení, chodeb a kanceláří domova pro seniory dle provozního řádu a harmonogramu úklidu. Požadavky - Trestní bezúhonnost - Uživatelská znalost práce s PC - Zdravotní průkaz Osobnostní předpoklady: - úcta a respekt k lidem seniorského věku - schopnost pracovat v týmu Další specifikace: - pracovní poměr na plný úvazek na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou - zkušební doba 3 měsíce - příplatek za směny o víkendu a svátcích, - možnost osobního příplatku po uplynutí zkušební doby - denní služby v sedmidenním pracovním týdnu (Po - Ne), 6:30 - 18:30 h

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

BenešovMuzeum umění a designu Benešov
33 000 - 43 000 Kč

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

Hradec KrálovéKnihovna města Hradce Králové
od 28 000 Kč

Hospodyně v domácnostech

Hradec KrálovéHKclean s.r.o.
od 26 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.