PROCESNÍ INŽENÝR | AJ | 60 000 KČ

Fungující procesy jsou pro úspěch společnosti základním kamenem! My jsme úspěšní a rozhodně to nechceme měnit! Proto hledáme někoho, kdo má zkušenosti s procesním inženýrstvím, zaváděním nových projektů do výroby a je technický typ!

Na Tobě bude rozjet projekt, vybrat dodavatele, spolupracovat s ostatními odděleními. Očekáváme od Tebe tvůrčí a inovativní přístup v rámci výrobních technologií, spolupráci a kooperaci s oddělením kvality!

Chceš se stát platným článkem naší výroby? Zašli nám svůj životopis!Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
45 000 Kč
Pracoviště:
Kraj Vysočina
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

Min SŠ vzdělání technického směru
AJ na velmi dobré úrovni
Zkušenost z automotive prostředí
Zkušenost s FMEA, APQP
Výhodou praxe s projektovým řízením a technologiemi vstřikování plastů a forem

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

13. mzda
5 týdnů dovolené
Bonusy
Flexibilní pracovní doba
Home Office
PC a telefon i k osobním účelům
Vzdělávací kurzy, školení
Příspěvek na dopravu
Příspěvek na volný čas
Občerstvení na pracovišti
Závodní stravování

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Procesní inženýr
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Jihlava (GR)
(+420) 567 588 911
A#Valentova#405744203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Co prozradí řeč těla při hovoru?

Co prozradí řeč těla při hovoru?
Řeč těla je univerzálním jazykem, který o vás dokáže prozradit někdy více než slova a tím ovlivnit průběh celého rozhovoru. Při pohovoru myslete na to, co vaše tělo vysílá za signály. Neverbální projev o vás prozradí mnohé a zároveň díky němu můžete číst z řeči těla personalisty naproti vám.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?