Obchodní manažer pro prodej trafostanic - Polsko a severní Morava

Vaše náplň práce


  •    Hlavní náplní práce je prodej trafostanic v regionu severní Moravy a Polska
  •    Vyhledávat nové zákazníky, a další potencionální obchodní partnery
  •    Monitorovat, analyzovat trh, sledovat vývoj nových trendů a odbytových příležitostí.
  •    Zpracovávat podklady pro výběrová řízení.
  •    Udržovat a rozvíjet stávající vztahy se zákazníky a obchodními partnery.
  •    Zpracovávat cenové nabídky na základě poptávky v souladu s interními přepisy.
  •    Koordinovat podklady pro průběh zakázky (smlouvy, požadavky, objednávky, expedice, montáž, předání zakázky, atd.).
  •    Zajišťovat zákaznickou podporu v případě řešení problémů, interních reklamací, zlepšování procesů, apod.


Váš profil


  •    SŠ / VŠ vzdělání, ediálně v oboru elektro
  •    Znalost elektro a energetického trhu velkou výhodou
  •    Znalost MS Office, Internet Explorer, ERP a SAP systém výhodou
  •    Znalost výkresové dokumentace
  •    Min. 3 roky praxe v obchodě
  •    Komunikativní znalost polštiny je podmínkou
  • Řidičské oprávnění skupiny B




Naše nabídka


  •    Práce ve stabilní společnosti s mezinárodním působením a slušné finanční ohodnocení
  •    Služební auto s možností využití pro osobní účely
  •    5 týdnů dovolené
  •    Stravenky
  •    Multisport karta
  •    Příspěvek na penzijní připojištění
  •    Možnost zvýhodněných firemních tarifů
  •    Prémie dle odvedených pracovních výkonů


Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.