Vedoucí skladu

Vaše náplň práce
  • vedení týmu ve skladu - docházky, školení, hodnocení
  • řízení skladu - příjem materiálu, evidence, kontrola, zaskladnění, přeskladnění, navedení nových pozic ve skladu, výdej materiálu do výroby, expedice zboží
  • zodpovědnost za inventury
  • spolupráce při řešení reklamací
  • efektivní využívání skladovacích prostor
  • reporty vedení
  • na této pozici nejsou směny - pružná pracovní doba

Váš profil
  • praxe na obdobné vedoucí pozici ve skladu
  • znalost práce se systémem SAP
  • AJ - komunikativně, pro komunikaci s mateřskou společností
  • výborné řídící a organizační schopnosti, svědomitost, flexibilita


Naše nabídka
  • flexibilní pracovní doba
  • 1 týden dovolené navíc
  • stravenky/příspěvek na stravování
  • příspěvek na penzijní/životní připojištění
  • práce ve stabilní společnosti s rodinným duchem a dobrým renomé

Pracoviště:
Kopřivnice, Kopřivnice 1
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

  • praxe na obdobné vedoucí pozici ve skladu
  • znalost práce se systémem SAP
  • AJ - komunikativně, pro komunikaci s mateřskou společností
  • výborné řídící a organizační schopnosti, svědomitost, flexibilita


Bonusy:

  • flexibilní pracovní doba
  • 1 týden dovolené navíc
  • stravenky/příspěvek na stravování
  • příspěvek na penzijní/životní připojištění
  • práce ve stabilní společnosti s rodinným duchem a dobrým renomé

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Logistika, sklad a doprava
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Martina Radkovičová
m#radkovicova|trenkwalder#com





Podobné nabídky práce

Provozní technici v dopravě

České BudějoviceRobert Janák s.r.o.
od 35 000 Kč

Pracovníci v dopravě a přepravě

PříbramDORYS CZ, s.r.o.
30 000 - 33 000 Kč

Provozní technici v dopravě

BrnoLECHNER CZ, s.r.o.
od 35 000 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.