IT analytik (65 - 90.000 Kč)

Pohybuješ se rád/a v IT prostředí a baví Tě kontakt s lidmi? Máš cit pro zákazníka, jeho požadavky a potřeby? Hledáme někoho, kdo ocení přátelskou a týmovou spolupráci v naší společnosti a přispěje svým osobním přístupem a rozvojem k jejímu dalšímu růstu.
* práce s daty z různých datových zdrojů (relační databáze, CSV, Excel) zahrnující např. registrace, platební metody, CRM
* získání požadovaných dat a jejich následná kontrola
* komunikace s interními i externími zákazníky a pochopení jejich požadavků
* návrh datových výstupů na základě potřeb zákazníků

Plat od:
65 000 - 90 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

* Integration Services, Analytical Services, Reporting Services
* UML, Enterprise Architect
* znalosti v oblasti Microsoft.NET
* uvítáme zkušenosti s JIRA a Confluence

Bonusy:

* pružnou pracovní dobu a homeoffice
* práci v pohodovém a neformálním prostředí
* přátelský kolektiv a pravidelné teambuildingové akce (grilovačky, deskovky, LAN párty, filmové večery, lasergame a další)
* pěkné kanceláře (dog & children friendly), relax zónu s fotbálkem a dost místa k parkování kolem budovy
* individuální přístup (ne korporát)

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
IT, informační technologie
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Hong Nhung Tranová
+420 722 902 374
h#n#tranova|jobscontact#cz






Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.