Specialisté v oblasti logistiky

První kontakt: e-mailem nebo telefonicky

CO BUDETE DĚLAT:

- Koordinovat domluvu termínu a rámec průběhu externí inventury s externí společností
- Zajišťovat ve spolupráci s IT potřebné podklady pro externí inventuru
- Dohlížet, monitorovat a koordinovat průběh externí inventury.
- Na základě požadavku zadávat do systému ELIS limity zásoby vzorků
- Sbírat a vyhodnocovat data o poškozených produktech
- Zakládat ve Finis skladovou výdejku a inventurní i skladovou příjemku

CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

- Práci s informacemi
- Týmovost
- Orientaci na výsledky
- Zkušenost s prací v systému Finis
- Angličtina na úrovni B2

Zaměstnanecké výhody: stravenková karta, firemní autobusová doprava, zaměstnanecké slevy

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.



Plat od:
32 000 - 36 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
25.01.2024
Obor a Profese:
Vývojový inženýr
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Petr Hodál
+420607024405
petr#hodal|notino#com






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti dopravy

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
23 390 - 34 370 Kč

Specialisté v oblasti logistiky

PrahaAnheuser-Busch InBev Czech s.r
50 000 - 60 000 Kč

Specialisté analytici rozborů, studií, racionalizace výroby

Uherské HradištěAircraft Industries, a.s.
40 000 - 50 000 Kč

Specialisté analytici rozborů, studií, racionalizace výroby

Uherské HradištěAircraft Industries, a.s.
35 000 - 45 000 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?