Všeobecní administrativní pracovníci

Pracovní pozice je vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné.
Upřesňující informace: jsme specialisté v oblasti financí, realit, investic a především energetického odvětví. Jsme dodavatelem elektřiny a plynu, nadále dodáváme FVE systémy, zdroje tepla a chladící zařízení. Zabýváme se komplexním poradenstvím a projekty v rámci energetických řešení. Systémy vyřizujeme na klíč vč. případného financování. Působení máme po celé ČR a na Slovensku.
Co vás čeká: náplní práce bude zejména odbavení klientů na pobočce, kteří chodí se stávajícími i novými požadavky na správu jejich odběrných míst elektřiny či plynu, příprava podkladů pro fotovoltaické elektrárny, podání žádosti o smlouvu o připojení, PPP, tvorba cenových nabídek, evidence a zpracování obchodních případů, zpracování podkladů a smluv + administrativa.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít: vzdělání není nejpodstatnější, chuť učit se a být ambiciózní má větší váhu; komunikační dovednosti; preciznost; pozitivní přístup; trestní bezúhonnost; dochvilnost; zkušenost v oboru energetiky jsou výhodou; uživatelskou znalost balíčku MS Office.
Výhodou: orientace na energetickém trhu, fotovoltaika či MWh Vám není cizí- není to však podmínkou, vše Vás naučíme.
Co vám můžeme nabídnout: zaměstnání v rychle se rozvíjející společnosti; příspěvek na stravování (stravenkový paušál) ve výši 82 Kč na den; 200 hodin dovolené (5 týdnů dovolené); 3x sick days; zvýhodněný tarif vč. neomezených mobilních dat; přátelský kolektiv; firemní kulturní akce a sportovní aktivity; fixní mzdu + variabilní složku mzdy (horní hranice provizí není zastropována).
Kontakt: telefonicky (9:00 - 15:00 hod.) nebo e-mailem.

Plat od:
25 000 Kč
Pracoviště:
České Budějovice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
18.03.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Alice Dolná
724 153 031
kariera|elyn#cz







Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?