Odborní asistenti v administrativě
Upřesňující údaje
Naší hlavní aktivitou je distribuce kuchyňského náčiní a domácích potřeb. Naše firma má na českém trhu významné postavení v segmentu kuchyňských a domácích potřeb a stojí na přední pozici na trhu. Řadí se mezi 3 nejvýznamnější společnosti ve svém oboru na českém trhu.
Pracovní nabídka:
Hledáme nového člena týmu na pozici obchodní asistent/ka.
Náplň práce:
- vedení a dohled nad administrativní agendou (zpracování objednávek, zálist položek, kontrola cen, rezervace akcí …)
- po zaučení a poznání produktu komunikace s tuzemskými odběrateli jak na nezávislém trhu, tak na řetězcích
- možnost samostatné komunikace se zákazníky a zapojení do prodejního procesu
- spolupráce při týmové tvorbě akcí
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání s maturitou
· práci na PC (EXCEL, WORD)
· AJ na komunikativní úrovni (základní úroveň)
· zodpovědnost, pečlivost, komunikativnost a schopnost pro týmovou práci
· příjemné vystupování
Nabízíme:
· korektnost, individuální přístup při organizaci práce a finančním ohodnocení
· možnost občasné práce z domova
· zvýhodněné ceny firemních produktů
· práci v příjemném kolektivu
· nástup možný ihned
· stabilní a přátelské zázemí
Zaujala Vás naše pracovní pozice? Budeme se těšit na Váš životopis a případné osobní setkání u nás.
Kontaktní údaje Miriam Medunová
730 169 989 Zděbradská 94, Jažlovice - Říčany, Česká republika
Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.
Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.