Odborní asistenti v administrativě

Upřesňující údaje Naší hlavní aktivitou je distribuce kuchyňského náčiní a domácích potřeb. Naše firma má na českém trhu významné postavení v segmentu kuchyňských a domácích potřeb a stojí na přední pozici na trhu. Řadí se mezi 3 nejvýznamnější společnosti ve svém oboru na českém trhu. Pracovní nabídka: Hledáme nového člena týmu na pozici obchodní asistent/ka. Náplň práce: - vedení a dohled nad administrativní agendou (zpracování objednávek, zálist položek, kontrola cen, rezervace akcí …) - po zaučení a poznání produktu komunikace s tuzemskými odběrateli jak na nezávislém trhu, tak na řetězcích - možnost samostatné komunikace se zákazníky a zapojení do prodejního procesu - spolupráce při týmové tvorbě akcí Požadujeme: - středoškolské vzdělání s maturitou · práci na PC (EXCEL, WORD) · AJ na komunikativní úrovni (základní úroveň) · zodpovědnost, pečlivost, komunikativnost a schopnost pro týmovou práci · příjemné vystupování Nabízíme: · korektnost, individuální přístup při organizaci práce a finančním ohodnocení · možnost občasné práce z domova · zvýhodněné ceny firemních produktů · práci v příjemném kolektivu · nástup možný ihned · stabilní a přátelské zázemí Zaujala Vás naše pracovní pozice? Budeme se těšit na Váš životopis a případné osobní setkání u nás. Kontaktní údaje Miriam Medunová 730 169 989 Zděbradská 94, Jažlovice - Říčany, Česká republika

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

PřešticeREXXAM CZECH s.r.o.
od 30 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

OstravaX - servis park s.r.o.
od 27 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Rychnov n. KněžnouMěsto Rychnov nad Kněžnou
od 23 390 Kč

Články ze světa práce


Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.