Rozpočtář/kalkulant (Ova)

Vaše náplň práce
  • příprava a zpracování cenových kalkulací/rozpočtů
  • tvorba cenových návrhů 
  • poptávání dodavatelů materiálů a služeb
  • aktivní komunikace s dodavateli materiálů a služeb
  • spolupráce s obchodním oddělením
  • účast na prohlídkách staveb

Váš profil
  • alespoň 2 roky praxe na obdobné pozici 
  • orientace v technické dokumentaci
  • znalost práce na PC (MS Office, Autocad, KROS Plus)
  • spolehlivost, pečlivost, pozitivní přístup k práci
  • min. SŠ vzdělání, nejlépe technického/stavebního směru

Naše nabídka
  • hlavní pracovní poměr na plný úvazek, možnost doby neurčité
  • zaškolení a odborné vedení
  • přátelské prostředí s rodinnou atmosférou
  • mobil, PC, prémie
  • pár dnů dovolené nad rámec zákona
  • občerstvení na pracovišti, parkoviště
  • kanceláře: Ostrava - Martinov


Pokud Vás tato pozice zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu s kontakty, ať můžeme společně probrat detaily. Děkujeme a těšíme se.

Pracoviště:
Ostrava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

  • alespoň 2 roky praxe na obdobné pozici 
  • orientace v technické dokumentaci
  • znalost práce na PC (MS Office, Autocad, KROS Plus)
  • spolehlivost, pečlivost, pozitivní přístup k práci
  • min. SŠ vzdělání, nejlépe technického/stavebního směru

Bonusy:

  • hlavní pracovní poměr na plný úvazek, možnost doby neurčité
  • zaškolení a odborné vedení
  • přátelské prostředí s rodinnou atmosférou
  • mobil, PC, prémie
  • pár dnů dovolené nad rámec zákona
  • občerstvení na pracovišti, parkoviště
  • kanceláře: Ostrava - Martinov


Pokud Vás tato pozice zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu s kontakty, ať můžeme společně probrat detaily. Děkujeme a těšíme se.

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Stavebnictví a reality, Stavebnictví a reality: Rozpočtář/kalkulant
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Markéta Burešová
+420724501667
m#buresova|trenkwalder#com






Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?